17 Temmuz 2021 Cumartesi

Küçük kardeşi olanlar bilir. Ne zaman bir şeyler yapmak istesen, seni sabote edebilmek için yanındalardır. Etrafı dağıtmakla birlikte en çok sizi sinirlendirir, sabote ederler.
Biz de altta kalmayız tabii onları sinir eder, isimler takarız. Karşılık olarak bizi küçücük bacaklarıyla dövseler bile (Bilin ki elleri çok ağır) onların vazgeçmedikleri sinir bozucu huyları gibi biz de onları sinir etmeden yapamıyoruz.
Benim de küçük bir kardeşim var (5 yaşında) ve kardeş olarak onu ben istedim. Tabii güzel yönleri de yok değil. Örneğin onun sayesinde çikolata dondurma eksik olmuyor. 
Küçük kardeşleri nasıl tanımlayabiliriz diye düşündüm ve kesinlikle net bir kavram var.
Melek yüzlü Şeytanlar.
İşte bu melek yüzlü şeytanlar bizi rezil bile edebiliyor!!

Bu yıl canlı dersteydim-beden eğitimi-. Öğretmen pinpon topları ile bir oyun alanı gibi bir şey yapmamızı istemişti. Kardeşlerimizi de davet edebilirdik. Ben de çağırdım. Biraz oynadı fakat aşırı ilgi ve öğretmenin sadece ona bakmasını istiyordu. Durmadan öğretmene seslenip bak bak demişti. Bana komik gelmişti. "Şimdilik" sakat bir olay yoktu. En sonunda oynarken bir yeri yapamadı ve gerginleşti. Sonra öğretmen de onu duymayınca iyice sinirlendi ve bana saldırdı. Sonra da bilgisayarı güm diye kapattı.
 
Odamı da yakıp yıktı tabii. Benim düzen konusunda hassas olduğumu bile bile.


Abla olmak bu yüzden fazla zor. Sorunluluklarının artmasıyla birlikte ona karşı sakin kalman da gerekiyor. Örneğin ben kardeşim tarafından 7.289.365.948.562 kez dövülmüş olsam bile 1 kere bile vurmadım. Eğer vurursam beni ceset haline getireceğinden eminim çünkü.
Abla veya Abi bu konuda fark etmez sanırım. Ancak abur cubur yemede avantaj sağlasa bile tabii ki de dezavantajları var. Benim çikolatalarımı çalıp yiyor çünkü!!


Ayrıca aileme karşı tam bir melek. Özellikle anneme. Başlarda bana işkence ettiğini pek inanmazlardı veya abarttığımı düşünürlerdi. Daha sonra aydınlandım ve videoya almaya başladım. Arkadaşı yanındaydı  ve oyun oynuyorlardı. Ben de kayıt altına aldım. Kendilerini odaya kilitleyip beni dışarıda bırakıp tehlikeli işler yapmalarını, ikisinin bir anda saldırmalarını. Oklavayla kovalamalarını vs. 
Bunu gösterdiğimde uyardılar ama maalesef uyarıları dikkate almadılar.

Kardeşlerin bir diğer sinir bozucu özelliği de abur cubur konusu. Ben çikolatayı yavaş tadını çıkartarak yemeyi severim ve kız kardeşim de hemen bitirir. Sonra da benimkine sulanır ve bir kez sulanmışsa asla sende kalamaz. Mideye indirir. 
Bunu birçok kişi yaşıyordur ve yapılabilecek en iyi şeyler ya o yerken değil başka bir zaman o yokken yemek ya da onun gibi anında mideye indirmek.

Bir de herhangi bir şeyinizi öğrendiğinde canının istemesine göre ya saklar ve iş birliği yapar ya da aksine daha biz ona anlatmadan kendi görür çözer ve hemen başkalarına yetiştirir. 

Ders çalışmamıza izin vermez bizi oyuncaklara sürüklemeye çalışır.

Tam şu an kardeşim içeriden seslendi çünkü çekmeceyi yerinden çıkartmış ve zar zor tutuyor. Ben gittim elim acıyarak yerine koymaya çalışırken kendisi çekip gitti oyununa.

İşte abla olmak ve çektiklerimiz böyle. Umarız ki büyüyünce işkence makinası değil iyi bir dost olurlar.💀❤
                                                                                                                                 N/A/A

Belalı Mıyız? . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates