4 Temmuz 2021 Pazar

 

Bloğumuzun ismi gibi gerçekten belalı mıyız? Her gün sakarlık veya şanssızlıktan dolayı olaylar yaşıyoruz ki normal bir rutin haline geldi. 

Ben Asya. Şimdi size normal bir günümde yaşadığım bir olayı anlatayım. Aslında bu diğer günlerden daha farklı ve geçen haftalarda yaşadım. Bunu yazmak da aklıma az önce ona benzer bir olay yaşamamdan dolayı geldi. 

Bir arkadaşım ile bisiklet sürmeye çıkmıştık. Şu an köydeyim ve sürmek için çok yer var. Diken de yok. O gün ilerledik ilerledik en sonunda yolun bir yokuşu vardı. Orayı biliyorduk ve kaymak için gidecektik. daha oraya varmadan bir söğüt ağacı vardı. Daha sonra yokuş çıkacaktık ki sonradan kayabilelim. 

Kayamadık.

Tam oradaydık ki biraz bacağımız ağrımıştı durup ayakta biraz dinleniyorduk.

Dinlenemedik.

Biraz ileride koyunlar vardı. Koyun varsa çoban köpeği de vardır ve çok saldırganlardır. Yani yakaladığını parçalar diyebiliriz. Mükemmel.

Çoban oradan "Köpek geliyor!!" diye seslendi anında bisiklete bindik uçarak kaçmaya çalıştık. Ben daha sürdüğüm bisikleti tam tanımıyor yani vites arttırmayı tam bilmiyordum. Arkadaşım önden uçmuştu. Köpeği görmek için bir fırsatım oldu ve baktım. Çok yakın olmasa bile yakalayabilirdi. Sonra ben de tam gücümle sürdüm. Arkama bile bakamadım. Arkadaşım daha ilerideydi. Yakalasaydı tabii ki de beni yakalayacaktı ve bir bacağımı parçalayacaktı. Neyse ki yakalanmadık ve bacağımız hala sağlam. Aslında tam da sağlam diyemeyiz çünkü bacağımızı bayağı zorladık. Söğüdün oradan ta ilk başladığımız yere aralıksız son hızda sürdük. Ama köpeğin ısırmasından iyidir sonuçta.


 



Bunun gibi birçok anımı da sizlerle paylaşacağım. Kendinize iyi bakın. Köpek tarafından kovalanmayın.

                                                                                                                             N/A/A

Belalı Mıyız? . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates